Kamis, 07 Juni 2012

Tracklist for f(x)'s "Electric Shock"

8:18 pm - 06/07/2012
After a year and 2 months since their last release, f(x) is set to return with a new mini-album, "Electric Shock."

f(x) is set to release their 2nd mini-album online on the 10th on various online music sites such as Melon and Naver Music before making it available offline on the 13th.

The title track, "Electric Shock," is said to be a rhythmic and energetic dance track with an addictive and impressive chorus. The lyrics talks of falling in love, as if you have been electrocuted and felt an electric shock.

In addition, the mini-album will include the track, "Jet," a lively track with hip-hop rhythms and electronic dance, in which Amber was directly involved with the lyrics of the rap. Her witty charm will be portrayed in the rap for "Jet."

The third track, "Zig Zag," is a song about escaping and going on a fantastic journey into the unknown world.

Members Amber, Luna and Krystal will also sing the track "Beautiful Stranger." Other tracks include "Love Hate" and "Let's Try," making it a total of 6 tracks to be included in the mini-album.

Meanwhile, f(x) has been revealing individual teasers for each of the members, which have been finalized with the unveiling of Luna and Amber's photos today.

TRANSLATE
 
Setelah beberapa bulan tahun dan 2 sejak rilis terakhir mereka, f (x) diatur kembali dengan yang baru, mini album "Electric Shock."

f (x) ditetapkan untuk rilis 2 mini-album online pada tanggal 10 di berbagai situs musik online seperti Melon dan Musik Naver sebelum membuat secara offline tersedia pada tanggal 13.

Judul lagu, "Shock Electric," dikatakan trek tari berirama dan energik dengan paduan suara adiktif dan mengesankan. Pembicaraan lirik jatuh cinta, seolah-olah Anda telah disetrum dan merasakan kejutan listrik.

Selain itu, mini album akan mencakup trek, "Jet," trek hidup dengan irama hip-hop dan tari elektronik, di mana Amber terlibat langsung dengan lirik rap. Pesona cerdas dia akan digambarkan dalam rap untuk "Jet."

Jalur ketiga, "Zig Zag," adalah sebuah lagu tentang melarikan diri dan akan melakukan perjalanan ke dalam dunia fantastis diketahui.

Anggota Amber, Luna dan Krystal juga akan menyanyikan lagu "Stranger Beautiful." Trek lainnya termasuk "Kebencian Love" dan "Mari kita Coba," sehingga total 6 lagu untuk dimasukkan dalam album mini.

Sementara itu, f (x) telah mengungkapkan penggoda individu untuk setiap anggota, yang telah diselesaikan dengan pembukaan dari foto Luna dan Amber hari ini.


Sources: Koreaboo and TV Report
Translate by :Google Translate

Read more at Omona They Didnt: http://omonatheydidnt.livejournal.com/9345732.html?utm_medium=twitter&utm_source=twitterfeed#ixzz1x9px1lz7


Tidak ada komentar:

Posting Komentar